It's the most wonderful time of the year! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Geke Visser - WaarBenJij.nu It's the most wonderful time of the year! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Geke Visser - WaarBenJij.nu

It's the most wonderful time of the year!

Door: Geke

Blijf op de hoogte en volg Geke

29 November 2012 | Verenigde Staten, Tarrytown

De afgelopen weken zijn niet zo heel bijzonder geweest. Omdat ik samen met Jenny naar Coldplay ga op 30 december was het geld van deze maand al vrij snel op. Maar toch ben ik wel heel blij dat we ze hebben gekocht want het is voorlopig een van hun laatste optredens. Bovendien wordt december een super maand! De laatste twee weken van het semester beginnen volgende week, daarna ga ik naar Californië en vervolgens naar Aldara in Mexico. Daar heb ik toch wel het meeste zin in: we gaan samen de kerstboom versieren en ze gaat me allemaal Mexicaans eten laten proeven. Ik weet niet of mijn maag dat overleefd want verder dan paprika ben ik niet gekomen :p. Terug in New York ga ik kerst vieren met Jenny en daarna komen Michelle en Yvette alweer :D! Ik mag dus niet zeuren..

Gisteren ben ik dan toch maar weer eens mee gegaan naar de stad, blut + blut = nog steeds blut en na een maand niks doen had ik wel weer zin om wat te doen. Met Jenny en Marifer ben ik naar Rockefeller Center geweest omdat ze daar de lichtjes van de mega grote kerstboom aan gingen doen. We stonden om drie uur 's middags al klaar: er komen een half miljoen mensen op af dus als je een leuk plekje wilt moet je met je winterjas en handschoenen staan kleumen tot dat ze om negen uur de knop indrukken. Onderaan heb ik wat foto's gezet van gisteravond en een filmpje gemaakt. Het is officieel kerst in New York!

  • 30 November 2012 - 08:15

    Betty:

    allemaal leuke dingen in't verschiet! geniet er maar lekker van, want de weken vliegen om immers?

  • 30 November 2012 - 08:26

    Elsa:

    ik begon me al af te vragen wanneer je nieuwe blog kwam. =)

    kerst is altijd zoo groot in Amerika. ben wel benieuwd wat je van hun uitbundige manier van kerst vieren vind. want verder dan wat kerst cadeautjes onder de kerstboom en gourmetten met familie komen wij niet. =P

    hier op school zijn ze ook al begonnen met het maken van de kerst versieren, met gevolg dat wij gister geen lokaal hadden voor decoreren, en dus in een gewoon lokaal de schoenen gingen slopen, verven, knippen plakken en papier mache-en =P met gevolg dat de concierge elke 5 minuten langs kwam om te controleren of we niet per ongeluk de stoelen gingen verven ofzo.. haha! mijn schoen is al bijna klaar!! zal wel ff foto op facebook zetten als ie klaar is. =)

    ik meende dat je naar het oudjaars concert van hun ging? op 31 december? daar kon je kaartjes voor winnen bij Qmusic, nooit een keer natuurlijk dat ik werd terug gebeld. -_-'

    die foto's van die kerstboom zijn trouwens echt super mooi!! =D had t filmpje op facebook ook even gezien. ;)

    ga je trouwens nog wat met sinterklaas doen? =P haha!!


    snel weer skypen!!!

    xxx'

  • 30 November 2012 - 10:39

    Anneke:

    Goedemorgen Geeke!

    Een blogje bij de koffie gaat er altijd wel in. En vooral in je foto's had ik veel zin. Het filmpje kon mij ook bekoren, want ik vond het leuk je stem weer even te horen! Dat je blut was wist ik al, maar ja je doet ook wel erg mal. Concertje hier, tripje daar... je hebt het aardig voor elkaar dit jaar. Dus medelijden heb ik niet, al mis jij misschien stiekum toch een beetje Sint en Piet... Nu is mijn inspiratie alweer op, dus de hoogste tijd dat ik stop!

    groetjes, en tot het volgende blog (uit Mexico toch?),
    Anneke

  • 30 November 2012 - 11:19

    Hanneke:

    Leuk filmpje ook Geke!
    En een sinterklaasgedicht onder je blog is toch ook super...!
    Bijzonder om er echt bij te zijn, maar wij beleven het zo ook mee.
    xxx Mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geke

Hoi! Mijn naam is Geke, ik ben 18 jaar en woon in Appelscha. Dit jaar heb ik mijn Vwo-diploma gehaald en na de zomervakantie ga ik voor 9 maanden naar New York toe. Van de little apple naar the big apple! Daartussenin ga ik naar Parijs en Rome, en in de zomervakantie naar Noorwegen om weer een stukje meer van de wereld te ontdekken. Hier vind je mijn reisdagboek!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 73402

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 02 Juni 2013

New York

25 Maart 2013 - 29 Mei 2013

Hawai'i

15 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Noorwegen

29 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Rockwerchter 2012

15 Juni 2012 - 17 Juni 2012

Bückeburg

30 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Paris - Roma

Landen bezocht: