Voorbereidingen Parijs/Rome - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Geke Visser - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Parijs/Rome - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Geke Visser - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Parijs/Rome

Door: Geeke

Blijf op de hoogte en volg Geke

29 Januari 2012 | Nederland, Nieuw Appelsga

Mijn eerste blog!
Natuurlijk nog geen reisverslag, maar wel even een kort stukje over de voorbereidingen.

Gisteren heb ik samen met mijn Rome-reisgenoot Willemke een hostel geboekt :D! Niet onze eerste keus, maar toch een geslaagde zoals het nu lijkt. Toen ik op "boek nu" klikte kwam het toch wel even binnen: ik ga echt drie weken weg, and I'm super excited about it! In totaal gaan we acht nachten naar Rome, van 4 t/m 12 Juni. Ik zal

Van tevoren zal ik ook nog langs Parijs gaan. Dit gebeurt van 25 of 26 mei (met de Thalys van Amsterdam naar Parijs) om dan door te reizen naar Rome en daar Willemke te ontmoeten die met het vliegtuig reist.

Voor Parijs heb ik nog geen hostel gevonden. Om hier een accommodatie te vinden voor een redelijke prijs is moeilijk omdat ik maar in m'n eentje ben. Misschien gaat er nog iemand maar dat ik nog niet zeker. Een andere goede optie zou dan zijn om een hostel te vinden met een slaapzaal, waar je gewoon naast vijf andere (vreemde, rare, gezellige?) reizigers ligt. Nog maar even over nadenken..

2012 wordt een spannend maar super leuk jaar! Examen doen, voor het eerst alleen op reis, voor het laatst met het gezin op reis, en na de zomervakantie naar New York. Ik heb er nu al zin in!

Xx Geeke

p.s.: Tips over Parijs/Rome/Hotels/Treinreizen zijn altijd welkom! :D

Links:
-Blog van Willemke: http://me-travelleroftheworld.blogspot.com/
-Peter Pan Hostel Rome: http://www.hostelpeterpan.com/

  • 26 Februari 2012 - 17:53

    Elsje Viederelsje :

    i'm gonna miss you girl!

  • 29 Mei 2012 - 22:15

    Marjan:

    Heel veel plezier!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geke

Hoi! Mijn naam is Geke, ik ben 18 jaar en woon in Appelscha. Dit jaar heb ik mijn Vwo-diploma gehaald en na de zomervakantie ga ik voor 9 maanden naar New York toe. Van de little apple naar the big apple! Daartussenin ga ik naar Parijs en Rome, en in de zomervakantie naar Noorwegen om weer een stukje meer van de wereld te ontdekken. Hier vind je mijn reisdagboek!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 73405

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 02 Juni 2013

New York

25 Maart 2013 - 29 Mei 2013

Hawai'i

15 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Noorwegen

29 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Rockwerchter 2012

15 Juni 2012 - 17 Juni 2012

Bückeburg

30 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Paris - Roma

Landen bezocht: