kriebels - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Geke Visser - WaarBenJij.nu kriebels - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Geke Visser - WaarBenJij.nu

kriebels

Door: Geeke

Blijf op de hoogte en volg Geke

30 Mei 2012 | Nederland, Hoogeveen

Gisteren was chaos. Na drie dagen gewerkt te hebben moest ik op het allerlaatste moment nog tas inpakken. Vanochtend het laatste beetje erin gepropt, Indyra, Annie, Lisa en Tygo nog een knuffel gegeven en toen heeft m'n vader me naar Assen gebracht. En nu zit ik hier in de trein, naast m'n tas die zo groot is dat ie een hele stoel in beslag neemt. Ondanks dat ik al wel honderd keer met de trein naar Rotterdam/Amsterdam/Utrecht ben geweest zit ik nu al voor de 4e keer m'n hele reisschema door te lezen. M'n buik draait overuren. Ik zal blij zijn als ik vanavond het hostel heb gevonden. Dan ga ik m'n spullen opbergen en de Eiffeltoren beklimmen :)

  • 30 Mei 2012 - 09:51

    Elsje Viederelsje:

    have fun! we houden contact! =D

  • 30 Mei 2012 - 10:44

    Betty:

    Allemachtig!!!!!!! wat een tas!!!! wat heb je allemaal wel niet mee???

    Heel veel plezier en ben benieuwd naar je reisverslagen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geke

Hoi! Mijn naam is Geke, ik ben 18 jaar en woon in Appelscha. Dit jaar heb ik mijn Vwo-diploma gehaald en na de zomervakantie ga ik voor 9 maanden naar New York toe. Van de little apple naar the big apple! Daartussenin ga ik naar Parijs en Rome, en in de zomervakantie naar Noorwegen om weer een stukje meer van de wereld te ontdekken. Hier vind je mijn reisdagboek!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 73405

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 02 Juni 2013

New York

25 Maart 2013 - 29 Mei 2013

Hawai'i

15 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Noorwegen

29 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Rockwerchter 2012

15 Juni 2012 - 17 Juni 2012

Bückeburg

30 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Paris - Roma

Landen bezocht: