AAAAAAAH - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Geke Visser - WaarBenJij.nu AAAAAAAH - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Geke Visser - WaarBenJij.nu

AAAAAAAH

Door: Geeke

Blijf op de hoogte en volg Geke

30 Mei 2012 | Frankrijk, Parijs

Ik ben heel aangekomen. Soort van dan. Het heeft me ongeveer een uur gekost om van Gare du Nord naar het hostel te komen, omdat de route beschrijving nog ergens op een wc in Brussel ligt samen met wat andere belangrijke papieren xd gelukkig heb ik een kopie van alles. Met de metro gaan leek me niet zo'n goed idee, maar als ik de weg vroeg aan een fransman werd ik daar steeds heengestuurd. Dus ik met de metro. Geen idee hoe ik er in moest en of ik moest betalen, maar ik kwam voorbij het poortje nadat 3x bijna m'n telefoon gejat was. In Montmartre aangekomen kon ik dat hele hostel niet vinden. In ruil voor een date met een of andere vage gast wilde ie me wel de weg wijzen :p gelukkig ben ik er morgen niet xd. Inmiddels zit ik in een super leuk schattig klein hosteltje, met dakterras, en een gezellige roommate Bryanna uit Californië. Man wat ben ik blij dat ik m'n bed zit.

• 30 Mei 2012 - 18:01

Elsje Viederelsje:

heb je nog een plek vrij? ben die grijze lucht hier nu alweer zat..

• 30 Mei 2012 - 21:38

Marjan:

Jeetje!! Wat een avonturen al meteen op de eerste dag!! Blij te lezen dat je veilig bent aangekomen! Veel plezier en blijf goed op jezelf passen! :)

Geke

Hoi! Mijn naam is Geke, ik ben 18 jaar en woon in Appelscha. Dit jaar heb ik mijn Vwo-diploma gehaald en na de zomervakantie ga ik voor 9 maanden naar New York toe. Van de little apple naar the big apple! Daartussenin ga ik naar Parijs en Rome, en in de zomervakantie naar Noorwegen om weer een stukje meer van de wereld te ontdekken. Hier vind je mijn reisdagboek!

Actief sinds 05 Jan. 2012