Peter Pan - Reisverslag uit Rome, Italië van Geke Visser - WaarBenJij.nu Peter Pan - Reisverslag uit Rome, Italië van Geke Visser - WaarBenJij.nu

Peter Pan

Door: Geeke

Blijf op de hoogte en volg Geke

05 Juni 2012 | Italië, Rome

Omdat jullie er zo op aandringen: een nieuw verhaaltje :p

Gisteren heb ik eerst 11 uur in de trein gezeten en door de vertraging tussen Milaan en Rome misschien nog wel langer. Willemke landde om 20.40 op Fiumicino Airporto maar ik was later in Rome. Rond 22 uur had ik haar pas gevonden en moesten we nog terug naar het hostel. De metro ging nog, maar daarna hadden we geen idee meer waar we heen moesten. Om 11 uur waren we op het goeie metrostation maar pas rond 12 uur hadden we het hostel gevonden nadat we er maar heen hadden gebeld. De eigenaar van het hostel, Shariq, was zo aardig om ons van de busstop te plukken en zo liepen we naar het hostel (dat eigenlijk maar 3 straten verderop was). Tot zover onze navigatiekunsten.

Nu zitten we heerlijk relaxed in de zon op een schommelbank; Willemke schrijven, ik aan het bloggen. Onze voeten branden er bijna af. Vanochtend hebben we boodschappen gedaan op het Termini station omdat we er achter kwamen dat ontbijt niet was inbegrepen. Voordeel is wel weer dat we de keuken daar mogen gebruiken. Morgen eten we echte Italiaanse pasta!

Nu ga ik m'n boek uitlezen, daar kan ik al sinds gisteravond bijna niet meer op wachten. En het is tenslotte vakantie :)

  • 05 Juni 2012 - 14:17

    Marjan:

    Soundzz goooooddd! Enjoy some more!! :)

  • 05 Juni 2012 - 14:19

    Elsje:

    klinkt nu al gezellig!!

  • 05 Juni 2012 - 14:26

    Anneke:

    Elsa roept dat er nieuw blog is. YEAH.
    Ga jij maar lekker je boek uitlezen; ik heb weer genoten van je blog.
    Wist je al dat Elsa morgen gips krijgt?? vast wel, want jullie facebook-en natuurlijk ook. Daar hebben jullie meestal geen navigatieproblemen mee ;)

  • 05 Juni 2012 - 15:36

    Hanneke:

    Zwitserland mist nog in je rijtje vlaggetjes!

  • 05 Juni 2012 - 15:36

    Hanneke:

    En Italë...

  • 06 Juni 2012 - 05:48

    Betty:

    Hey Geeke..fantastisch zeg, wat je allemaal ziet en beleeft! Als ik in een winkelstraat de winkel uitkom weet ik al niet meer welke kant ik op moet :P Geniet er van!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geke

Hoi! Mijn naam is Geke, ik ben 18 jaar en woon in Appelscha. Dit jaar heb ik mijn Vwo-diploma gehaald en na de zomervakantie ga ik voor 9 maanden naar New York toe. Van de little apple naar the big apple! Daartussenin ga ik naar Parijs en Rome, en in de zomervakantie naar Noorwegen om weer een stukje meer van de wereld te ontdekken. Hier vind je mijn reisdagboek!

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 73402

Voorgaande reizen:

20 September 2012 - 02 Juni 2013

New York

25 Maart 2013 - 29 Mei 2013

Hawai'i

15 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Noorwegen

29 Juni 2012 - 02 Juli 2012

Rockwerchter 2012

15 Juni 2012 - 17 Juni 2012

Bückeburg

30 Mei 2012 - 13 Juni 2012

Paris - Roma

Landen bezocht: